[silindi] 4.5 aylık bebeğim sürekli oturmak istiyor arkasına destek verip oturtuyorum ama daha çok tehlikeli biliyorum yatırınca ateşe düşmüş gibi bağırıyor tecrübeli anneler bi yardım akıl verirmisinis napmam lazım
Lagertha [silindi] bizde de durum aynı. 4.5 aylık iki dk kucağım da oturma pozisyonuna alıyorum. Çok kalmıyorum öyle. Koltuğa falan koyup arkasını desteklemekten korkuyorum açıkçası sırtı ağrır diye çünkü sırtını tam dikleştiremiyor.
OlgaArslan [silindi] 4.5 aylık bebeğin arkasına yastık destekleyip oturtmak çok erken kucağınızda birkaç dakikalık oturtabilirsiniz yükün hepsini bebeğe vermeden. Bide siz neden sürekli post açıp ortadan kayboluyor cevap vermiyor başka post açıyorsunuz onu anlamadım 😀