Durukusunannesii gocebebirbayan kaç kilo doğduğuna baglı benm kızım 2700 doğmuştu ilk ay 3900 olmustu
gocebebirbayan Mom088 amin cümlemizin yavrusunu esirgesin Rabbim 🙏🏻 Yorumlara bakınca herkesin bebeğinin ortalama 2 kg aldığını gördüm doğduğundan 1 aylık olana kadar maşallah 🙏🏻 Doktor bizimkine fazla almış demişti bence normalmiş fazla da değil
Mom088 gocebebirbayan ortalama 1 kg almaları beklenir benim kızım 2 kg almıştı ama ben saat başı emziriyordum sarılık olmaması için. Gece de dahil
gocebebirbayan Mom088 yaa 1 kg normal ise benim kızım da 3580 doğdu, 1 ayda 4680 olmuş. Çok iyi o zaman 😊🙏🏻🙏🏻
Eise Mom088 sizin sütünüz bolmuş maşallah ben de saat başı emzirdim ama benimki sadece kilo verdi 😅 çok şükür sarılık olmadı ama