Benim ortanca oğlum da geç konuştu 3.5 yaşındaydı söyledikleri tam anlaşılmıyordu. Bazen benim bile anlamadığım oluyordu. 4.5 yaşında sübyan kursuna gönderdiğimde söyleyemediği harfler vardı ama orada onu da hallettik. Şimdi 8 yaşında maşaallah hiç susmaz birşeyi anlatacağı zaman olayın en başından en ince ayrıntısına kadar anlatır yeter artık derim 🤭 erkek çocuklarında genelde oluyor içinizi ferah tutun siz ama gene de doktora göstermek isterseniz bir görünün