Mirosunannesi Memelyn balmumu göğüs kapaklarını deneyin isterseniz. Doğumdan itibaren kullandim 8 aylık oldu bebeğim. Yeni bıraktım. O derece rahat ettim😊 Balmumu olduğu için hem iyileştirici etkisi var, göğüs uçları sizlamiyor hem de akan sütü içine emiyor. Sızıntı hiç hissetmedim. Mesela bebek bı göğsü emerken diğerinden süt akiyormuş benim. Hiç farketmemistim kapak taktigimdan ötürü sürekli emiyormus meğer😄 Çok sonra farkettim.