Bebeğim 3 ay 21 günlük 4. Aya girmek üzereyiz yaklaşık 4 haftadır uykuya geçerken o kadar zorluyor ki anlatamam çok yoruldum artık aşırı ağlıyor emziğini çok az pekmeze batırıyorum öyle sakinleşiyor beyaz gürültü saç kurutma makinesi vs. Hiç işe yaramıyor 23 yaşındayım 1 aydır yaşlandım 1 saat uyutmak İçin uğraşıyorum sonra tak 30 dakka uyanıyor ve ağlıyor uykusunu alamadığı İçin tecrübeleri anneler yazar mısınız çok yoruldum vallahi