Organikumos Arkadaşlar ya mama sandalyesi bakıyorum bu sonradan çalışma masası olabilenlerden. Ama genelde yorumlarda tombiş bebeklerin sığmakta güçlük çektiğini okuyorum oturak kısmına öyle çok pahalı da bişey alamam şuan var mı önerileriniz ?
derodunya Organikumos benim kızda tontik (11 kilo suan) trendyoldan https://ty.gl/jn4ulmg5c aldım sıgıyor ayakları kaymıyorda
[silindi] Organikumos ikea antilop mama sandalyesi almıştım bebeğim ancak sığıyor hiç kıpırdayamıyor. Ama bu benim işime geliyor. Ablamın çocuğunun mama sandalyesine oturtunca çocuk geniş geniş oyun oynamaktan yemeğe konsantre olamıyor. Ben memnunum ikea dan