Kızlar merhaba bebeğim gece 1 buçuk 2 veya 2 buçukta uyuyor genel olarak emzirip uyutuyorum yani tok oluyor uyuduktan sonra 5 bazen 6 da 7 de uyanıyor öyle emziriyorum ama kendimi kötü hissediyorum uyandırıp 2 saatte bir emzirmeye devam mı etmeliyim yoksa artık kendi acıktıkça kendi uyanıp öyle mi emzirmeliyim?