Bebeğim bı suredir kabizdi doktora gittim ilaç verdi kabızlığı geçti çok şükür ama makatinda çatlaklar oluşup kanaamaya yol açıyor küçük küçük kanamalar oluyor neden acaba tedavi ne olabilir ne kullanabilirim başınıza gelen varmı zorluyor galiba yaparken 😔