Tabi ki kendi görüşünüz ama anne sütü mucizevi bir şey. Bağışlayan kişi için de çok güzel bir durum. Ayrıca istersen tüm tahlillerini yaptırır süt verecek kişi. Bu bana çok da yanlış gelmiyor. Ömür boyunca iletişimi kesmedikten sonra güzel ve faydalı bir durum