Mucizeemmmmm 12 günlük anneyim. Normal doğum yaptım. İltihap sızdığını gördüm dünde vajinamda kahverengisin mi desem sarımsı mı desem katı bişe akıyordu pede bulaşmıyordu. 5 dikişim var. İltihaplanan var mı aranızda benim gibi neler yaptınız nasıl geçti
Gulmrt Mucizeemmmmm ben yaşadım antibiyotik verdi doktorum ve geçti bi süre sonra geçmiş olsun baya zor oluyor