[silindi] benim de kızım 2 yaşında, okuyunca içim yandı. Allah annesine babasına sabır versin inşallah. Ben kızıma çok küçükken başladım vermeye, önce denedim bir sıkıntı yaşamayınca devam ettim. Tabii ki benim gözetimimde yiyor. Salatalık, havuç, kuruyemiş vs. Allah korusun yavrularımızı. Bir tanıdığın oğlu da fındık yüzünden vefat etmişti, başka bir tanıdığın kızı da boğazına lokum yapışıp vefat etmişti.duydukça içim parçalanıyor. Ama ecel gelince önüne geçemeyiz, biz tedbirimizi alcaz takdir allahtan. Benim 45 yaşındaki dayım et yerken boğazında kaldı da acile zor yetişti ameliyat oldu. Yani küçük büyük dinlemiyor olacak olunca.