6.aydayiz ek gidalara tadım şeklinde başladık en fazla kahve fincanı kadar veriyoruz herşeyi bu aralar tarhana veriorum ama bebeğim hiç uyanmadigi kadar uyanıp ağlamaya başladı dalamiyor ek gıdayla ilgisi olabilirmi sizce
Kakasını gün içerinde yapmıştı aslında ama hazımsızlık gibi bişey olabilirmi