zehyag61 Geçmiş olsun. Sağlıkçıyım, sizinki gibi postlara elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Cevap pek alamamışsınız. Protein kaçağı dediğiniz proteinüri yani idrarda protein bulunmasıdır. Normal bir idrarda ölçülemeyecek düzeyde 0'a yakın protein bulunur, çok az bir proteinüri bile patolojiktir. Bunun bir çok nedeni var ama sizin durumunuzda preeklampsi kaynaklı yani gebelik tansiyonu. Bu durum böbreğin geçirgenliğini artırıp protein kaçağına neden oluyor. Ve üzerine basarak söylüyorum bu patolojiktir, önemli bir durumdur, çok büyük bir oranda gebelik sonrası kendiliğinden geriler fakat çok nadir olarak gerilemez, eğer gerilemezse uzun vadede böbreklere ve diğer organlara büyük zararlar verebilir. Demek istediğim; nefroloğa gidin. Hiçbir hekim size birşeyi boşyere yapın demez emin olun😌