Merhaba🌸 blw ile ek gıdaya başladık kendi kendine yiyordu güzel ama bir kaç haftadır kendi bir iki lokma yiyor devamı gelmiyor ben yedirirsem ancak yiyor. O da mama sandalyesinde değil peşinde gezerek yediriyorum. Yaşayan oldu mu böyle bir dönem? Geçicidir diye umuyorum,öyle peşinde gezerek yemeye alışmasını hiç istemem. Önerisi olan var mı? 11 aylık bu arada oğlum.