Aycan5454 29122020 benim bebeğim 1 ay 12 günlük çocuk doktoruna kontrole götürdüm dün eğer sadece mama içiyorsa 120 cc ver demişti ben çok fazla ama dedim sen ver zaten doyduğu zaman bırakır dedi eğer emziriyorsanda 65 ver demişti
Aysenes 29122020 normal bence her cocuk farklı yani 2 aylık bebek mevbur 120cc içecek diye birşey yok benim oğlumda hep az icer ama kilo alımı hep iyidi.
ikizlerinannesi2985 29122020 benim kızım düzeltilmiş 2,5 aylık. Normalde 100 cc içen çocuk 2-3 gündür bir çok öğünde 70-80 içiyor. Bi dönemleri var sanırım, o dönemin içindeyim heralde.
Seymaybars27 29122020 canm ikiye böl mama miktarını az az sık sık vermeye çalış daha küçük ya çenesi yoruluyor sindiremiyordur
29122020 Aycan5454 benim doktorum da yükselt demişti 60 a çıkardım sonra 90 a içerse 120 de er dedi ama ne oldu bilmiyorum 90 içen bebek şimdi 60 içip bırakıyor bekliyorum biraz yine veriyorum almıyor
Beyazlale 29122020 az geldi bana. Ben 2 aylıkken emziriyordum üstüne 90 cc mama veriyordum. Siz düşünün
29122020 ikizlerinannesi2985 inşallah bizim de öyledir ya kilo alımı iyiydi şimdi zayıflıycak diye endişeleniyorum
ikizlerinannesi2985 29122020 aynı endişe bende de var. Evde hassas bebek tartısı da var. Bazen 2 günde sadece 10 gram alıyor (doktor günde en azından20 gram almalı dedi) 2 gün sonra tartıyorum 100 gram almış oluyor. Kilo vermesinler de🙏