Nslacar Merhaba kızlar, Bu mamadan aldım yeni kullanmaya başladım sanki kaka yapması zorlandı gibi kullanıp kabızlık sorunuyla karşılaşan oldumu yoksa tamamen tesadfmü
Bebeminnie Nslacar evett ben de kullanıyorum ek olarak Kakasının3 günde yapıyor kızım Ama gaz fln yapmadı kakasıda sıvı Hipp denedm gaZ sancısından gözüne uyku girmedi
Yagmurmert Nslacar ben normal sma almıştım. Kabız yapmıştı. Bebelac golda geçmiştlm çok iyi geldi. Mamayı içrken bike gaz çıkarıyor.
deletedmom913 Nslacar 2 gündür kullanıyorum mukuslu kaka yaptı sanki bizdede... kaka rengi sarı ama mukus var kakada... ve 3 aydır doğdu doğalı bugün ilk kez 2 kere kaka yaptı... paketi bitirsemmi yoksa hipp e mi geçsem bilemedim berbat bir durum beter hissediyorum şu an çocuk deneme tahtası oldu
Nslacar Bebeminnie evet hipp kullanıyordum gazdan durmuyordu ama her bezi kakalıydı kabızlık yoktu değiltirelim dedik buda kabız yapyı sanki gunde bi kere kaka yapıyor
Nslacar Hanne1910 1 ay 17 günlük. Hipp kullanıyordum cok gaz yaptı sanırım gazdan uyuyamıyordu değiştirelim dedik buda sanki kabız yaptı.hiptte her bezi kakalıydı şimdi bi kere yapıyor ve zorlanıyor sürekli
Hanne1910 Nslacar evet sma da bir kere yapıyor günlük olarak onu bende yaşıyorum ama kabizlik değil bu bilginiz olsun anne sütü alan bebekler 10 gün mama içen bebekler ise 5-6 güne kadar yapamayabilirler normal bisey bu
Hanne1910 Nslacar gaz olarak da her bebekte gaz olur mama icsede icmesede canım 3.5 4 aylık olana kadar geçmiyor onun için nurse harveys in colex diye bir şurubu var deneyebilirsin
Bebeminnie Nslacar ama kakalı olması iyi bşy değilki, önemli olan çişli bez sayısı Kaka doyduğunu göstermiyor, çiş gösteriyor Bence sma güzel biz 2 aylık oldk hiç gaz sancısı çekmedk, kusması da olmuyor
Firuze Sma aldım bende kabızlık mı bilmiyorum ama kakasını çok zor yapıyor kızarıp kalıyor yaparken ama mama kullanmaya başlamadan öncede zor yapıyordu d vitaminine bağlamıştım