Kızım 22 aylık 12 13 kilo arası gibip geliyor bebekken maşallah gayet güzeldi kilosu ama dişlerini hep 2li 3lü çıkardı hem iştahsızlık hemde bundan sebep süzüldü bir aldı bir verdi ama yürümeye başladıktan sonra hiç durmadı ne iştahlı nede hiç yemeyen bir çocuk değil ama minyon tipi ne kadar yesede kibar benim kızım ayak ve el bilekleri incecik mesela ama benimde öyledir çocuk bileği gibi aynı bileklerim☺️ Her gören der bebekken böyle değildi epey zayıfladı ee tamamda bu çocuk boya gitti o boyla bu boy bir mi ee yürümeye başladı ee hareketlendi bir oraya koşar bir buraya neresine gitsin yedikleri artık takmıyorum 2 kere kan testi yaptırdım çok şükür güzel hiç onla alakalı bir durum yok. O yüzden boşverin sağlığı yerinde mi çok şükür hasta olmuyor mu bu kadar o çocuk benim çocuğum kimse onu benden daha iyi düşünemez bitti diyenleri boşverin siz bunları kafaya takarak hem onların üstlerine yükleniyoruz hemde kendimizi çok yıpratıyoruz artık peşine hiç dolanmıyorum tersine yemek yemelerinin süresini uzattım mı gayette açıkarak yiyor. Sağlıklı olsunlar bize o yeter el alem boş konuşuyor!!