uzaydabiryolcu Evim ısınmıyor bir türlü bebeğim emeklemek istiyor yere koymal istiyorum karnı ağrır üşütür diye korkuyorum battanıye seriyorum altına acaba bu kadar kısıtlamamak mı lazım salacağım en son
Cheddar uzaydabiryolcu altını yünlü bi eşofman giydirin çorabıda olsun bişey olmaz. Kısıtlamamalısınız bebeğinizi. Sıcağa çok alışmasın zaten sonra en ufak esintiden nem kapar
Ruzgarcan uzaydabiryolcu sabit durunca üşüyodur bırakın hareketlensin açık yerleri bataniyeyle felan kapatın yünlü kilotlu çorap giydirin allahın izniyle üşümez
ZMK uzaydabiryolcu ben kızımı sıcağa alıştırmadım sıcağa alışan çocuklar soğuk gördü mü hemen hasta oluyolar korkmayın bişey olmaz çıplsk gezmiyor sonuçta dolansın keşfetsin
Aybukemm uzaydabiryolcu biz Ankara’da oturuyoruz İstanbul yolu üzerinde cami halıları satan bir yer var ordan almıştık
Seymaybars27 uzaydabiryolcu canm bunu bende yaşadım Hakkari Çukurca gibi soguk bir yerde birinci katta ev bulabildik sadece ve çocuğum 6 aylıkken artık emeklemek yerde gezmek istiyordu bende ufo aldım iyice yaktım dört beş saat yere de kalın battaniye serdim üzerinde tulum kilotlu çorap giydirdim şükür hasta olmadı
OlgaArslan uzaydabiryolcu eviniz kaç derece merak ettim yani çok düşük değilse bişey olmaz ama 18-20 dereceyse altına üstüne içlik onun üstüne eşofman altına çorap patik yeterli bu kadar giyim de hareketi kısıtlamaz bende kızımı önceden öyle giydirirdim
hilaliii uzaydabiryolcu yorgan battaniye ne varsa ser yeleğini de giydir bişey olmaz bizim ev de aynı soğuğa da alışsın lar