Doğumdan sonra 76 kiloydum şu an bebeğim 5 aylık ve ben 74 kiloyum. Emziriyorum tabi. Pis boğazlı da değişim kahvaltı da kepek ekmeği yerim , öğlenleri yulaf ezmesi, akşam da ne yemek varsa 1 dilim ekmekle bir porsiyon yerim. Sütüm için stil tee içiyorum gün içinde. Nerde yanlış yapıyorum neden hiç gitmiyor bu kilolar anlamadım 😔