Olric11 Başka açılmış posta yazdım ama dönülmedi. Bugün 4. Ay aşımızı olduk vegaferon verildi ben ecean microfer ve Bestiron arasında kaldım doktorumuz ikiside olur dedi. Arada fiyat farkı var hangisini kullanıyorsunuz hangisi daha iyi onu alayım?
KardelenYB Olric11 ikiside aynı ama benım kız ocean a bayılıyor löp löp yapıyor versem şişeyi içer 😂😂😂
Adeviyee KardelenYB ben de ocean aldım başladım çok gaz yaptı kakasını da zor yapmış herhalde kan geldi ama tadını sevmişti
KardelenYB Olric11 benimki de öyle ne meme ne mama zorla ama bu damlayı baya sevdi hatta aç felan sanıyorum öyle yapınca yok resmen damlanın tadına bayılıyor
Olric11 KardelenYB atak mı arkadaşım seninkide 🤦♀️ Hadi meme redde mamayı niye reddelerler bilmiyorum
Busraebrar Selinnurr bende o markayı kullanıyorum günde kaç damla veriyorsunuz ? bana günde 1 damla verin dediler
Zynpkumsal Olric11 bence önce ferrum u dene Dr yazsın hem uygun kabız filan yapmıyor baktın sorun yaratıyor sizin için olmazsa onlardan birini al bence