6.ayda ek gıdaya başlarız diye düşünürken doktorum ve hemşiremiz 4.ayda ek gıdaya başlamaya uygun gördü. 3 öğünde 90 cc mama yiyor geri kalanında anne sütü. Doktorumuz mamanın bir öğününü tadıma ayıralım ek gıdanın faydası daha fazla dedi ayrıca ek gıda sonrası istediği kadar su içmesine izin ver dedi. Ay ama ben panikledim şimdi nelere dikkat etmem lazım acaba ilk etapta hangi araç gereçleri almam gerekiyor 🤯