maggie Merhaba göğüs ucu yarasına ne kullanıyorsunuz nolur söyleyin ağlayarak emziriyorum emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum çok frci acıyor ya 😭😭😭😭😭
Cihangir20 Rosemay ben doğumdan hemen sonra başladım 5ay emdi oğlum ne çatlak ne yara hiç sorun yaşamadım
Minneee maggie Garmastan, lansinoh, mustela, hametan denedim iyileşmedi. Bildiğin açık yaraydı ve iltihaplıydı. Fucitec plus kullandım iyileşti. Çok açık yara varsa dermotologa göstermeni tavsiye ederim.
hkubra maggie canım krem kullandim ama en etkilisi zeytinyağı oldu baya iyi geldi geçirdi o arada silikon başlık taktım ara ara göğsümu dinlendirdim dene inşallah fayda görürsün çok zor çünkü emdirmek istemiyorum diye bağırıyordum artik inşallah hemen geçer🤲
Tugcebata-2020 maggie bebeğin ne kadarlık bilmiyorum ama benimde çok yaraydı kanaya kanaya emzirdiğim günler oldu. Sana tavsiyem göğsünü kapatmamaya çalış evin içinde. Kremlerin ben pek bi faydasını görmedim ama benim ki ciddi anlamda kötüydü senin ne kadar kötü durumda bilemiyorum. Ben teramicyn merhemin çok faydasını gördüm antibiyotikli bi krem olduğu içşm emzirmeden önce temizle muhakkak. Ama bunun en iyi tedavisi sabır. Sabret zamanla geçicek. 9 ay bebeğini karnında taşımışsın bütün zor günlere rağmen göğüs ucu yarası seni yıldırmasın. Bebğinle ten tene temasınız herşeyin ilacı. Çok zor çok acıyor eminim ama geçicek güzel kardeşim sadece sabır. Allah yardımcın olsun. Sağlıkla büyüt bebeğini.
Minneee maggie O zaman daha kolay iyileşir daha kötü olmadan hemen önlemini al. Sürekli nemli olsun göğüs ucun bir süre sonra alışacak zaten hiç merak etme.
ElisaNazzz maggie kesinlikle gümüş kapak en pahalı kremleri aldık gene fayda etmedi resmen göğsün 4parcaya ayrıldı ağlaya ağlaya emzirdim 😔 gümüş kapak aldım anında rahatladım geçmiş olsun canim bide zeytinyağı da surebilirsin