Oğlum 3 aylık emziriyorum mamada veriyordum. Son 1 aydır mamayı 1 e düşürdük. Sık sık emziriyorum. Kayınvalidem, kayınpederim eşimin babaannesi sürekli bu çocuk zayıf mama ver yüzü zayıflamış diyorlar. Gerçekten laf yetiştirmekten çok yoruldum. Doktor kontrolleri gayet güzel. Özellikle sordum birde doktora mama verip bebeği şişirmeye gerek yok dedi. Böyle devam et dedi. Ama anlatamıyorum. Sürekli eltimin çocuklarıyla kıyaslanıyorum. Sıkıldım artık bu durumdan. Ne yapsam da sustursam artık🤷🏻♀️😤😢