8 ay 10 günlük kızım var. 4 diş aynı anda patlıyor ateş yaptı 40 a kadar çıktı acile gittik surup kullanıyorduk. Dün gece surubu verirken soluk borusunu gitti. 5 6 saniye kadar nefessiz kaldı hemen çevirip sırtına vurdum öksürüp kusmaya başladı baya kustu hem midesinde kiler hemde şurup çıktı. Oda çok korktuk ve ağladı. Ateş 39 olduğu için tekrar şurup verdim ateşi düşünde 4 saat uyudu nefes alıp vermesi felan normal ama aklımda takılıyor acaba ciğere kaçmış olabilr mi