Kızlar bebeğim 8 aylık ve doğduğundan beri yatağında uyutmaya alıştırdım. Bu dönem diş sancıları olduğu için sık sık uyanırdı yanıma alırdım ve farkettim ki yanıma aldığım zaman o sık uyanmalar olmuyor. Gece de aynısını yaptı 22;30 uyudu ve her yarım saat gibi uyandı saat 5:30 yanıma aldım ve 10:30 kadar kesintisiz uyudu. Yani bu benim yanımda uyumak istediği anlamına mı geliyor?