ElifTGM çevredekileri takıp da tombalam olsun demiyorum zaten.ki korona bebeği ,çocuğum insan görmedi daha suları çıkıp😁
yemesi de sıkıntı olunca ,insan zaten minik yesin de toparlasın istiyor.evet üzerine çok düşüyoruz,bazı şeyleri de kaçırıyoruz belki ama derdimiz yesin,toparlasın,yaşıtlarını yakalasın.prenatüre annelerinin genel isteği bu oluyor galiba çoğunlukla.
teşekkür ederim güzel cümleleriniz için…