Fatmaapo merhaba, oğlumda yumurta akına karşı alerji vardı, sağlık ocağından aradıklarında kızamık aşısı için 9. Ayda hemşireye belirttim yumurta akına alerjisi var o yüzden 1 yaş aşısını olacağız diye. 1 yaş aşısını da özelde yaptırdım ,aşı sonrası herhangi bi sorun olursa diye. Çok şükür olmadı. Siz de 1 yaş aşısını bekleseniz nasıl olur acaba?geçmiş olsun