Ygtek ilişki 🙈 39+3 olmuştuk. Doktor 40+4′e kadar gider daha kanala bile inmemiş demişti. Akşamına eşim karnıma konuşup bebeğime nasıl doğulur, kanala inilir vs diye anlatmıştı. 😂 Sonra ilişki denemiştik son çare olarak. Sonra akşam eşimin kuzenine gitmiştik. Hâlâ doğum yok mu diye sormuşlardı. Amaaan hiç doğası yok diye çay çay kahve içmiştik. Sabah 5′te sancılarım başlamıştı 😂😂