Seymaybars27 philips awent in böyle vakum gibi emzirmeden önce biraz tutardım sonra ağzına verirdim memeyi. 1 ay sonra da kullanmadım belki daha azdır. Zaten ucu değil kahverengi bölgeyi agzına alsın c şeklinde elinizle tutun memeyi bebek refleksle emiyor. Şimdi bile cıkıntı yok ama bebek hop alınca agzına şekle giriyor.