Merhaba anneler benim oğlum bu ayın 27 sinde yaşına girecek inşallah prebiyotik kullanmam gereklimi sizce ben damla olarak alıp kullanmayı düşünüyorum yaşına girdiğinde siz kullanıyormusunuz bu konu da tavsiyeleriniz neler( tabiki sağlık ocağındaki hemşiremizede soracağım fakat sizden de bilgi almak istedim :)