Nurgullll Merhaba doğum yapali 3 buçuk ay oldu adet olmadım ama iki gündür adet olmuş gibi karın ağrısı ve az kanama yaşıyorum ama devamı gelmiyor. Böyle olan var mı normal mi bu. 2 aylikken de olmuştu böyle devamı gelmedi.
Pinar22 Nurgullll benimde aynı canım 2 aylıkken gelir gibi oldu biraz lekelendim gelmedi şimdi 2.5 aylık olduk yine aynı şekilde bir türlü sökülemiyorum doktoruma sordum normal bu şekilde 2 3 kere olur sonra normale dçner dedi 🤗
Zeynep-61 Nurgullll benimde aynı öyle oldu 5 gün o şekilde sürdü sonra geldi asıl kanama bekle canım o kendini gösterdi gelecek hemde öyle böyle değil 😆
htceee98 Nurgullll Benim bebeğim 2 ay 20 günlük hala adet görmedim.bugun hemşireye sordum.1 yıla kadar düzensiz veya hiç gormeyebilirsin korkma ama yinede korun dedi.
lingolingo Nurgullll selam bende kasim 7 de dogurdum ocak 3 de kanamam oldu bir iki gun surdu ama az oldu sonra bir daha olmadi arada karin agrim oluyor regl olucam saniyorum ama hala olmadim :) arkadasim dogumdan 6 ay sonra olmustu bende sanirim 6. ayi bekliyorim tabi herkesin farklidir
Lidyam13 Nurgullll aynı bende oldum 3 Ay oldu doğum yapalı bir türlü olamadım tam anlamıyla. Olmadıkça da stres yapıyorum
zeynnep Nurgullll ben 8 ay olucak olmadım daha adet ilk başlarda lekelenme gibi oldu bekliyorum bakalım.ilk kizimda 9 aylıkken olmuştum.