Çocuuum 8 ay 1 günlük🙏🏼 4. ayından beri diş çıkarmaya çalıştığı halde alıştırdı bizi gece uyuyan hallerine…. şimdi ise 2-3 kere uyanıyor. Yetmezmiş gibi mamasını yiyip uyumuyor hemen, 15-20 dk onu sallayalım istiyor ee sallıyoruz mecbur. Emir demiri keser 🤯 E o da yetmezmiş gibi bir kaç gün öncesine kadar akşam 9 sabah 9 uyuyan bebeğim sabah max 7.30da uyanmış oluyor. Bu sabah çılgın bebeğim 6.45 de uyandı. Bir de üstüne üstlük gün içinde oyuncaklarıyla oynasın diye bırakıyorum ne onlardan vazgeçiyor, ne kucağımdan. Alıyorum bende ama aramızda kalsın kucağıma doğru ellerine uzatması pek hoşuma gidiyor.🥰 odadan çıkamıyor, tuvalete dahi gidemiyorum orası ayrı ama neyse 🤭 Ama gün içi uykularına hala şükredir vaziyetteyim, onlardan bir şey kaybetmedik 🙏🏼 Biraz araştırayım bakayım dedim bu çocuk neden böyle.. aa ne göreyim happy kids bilgilerinde…. hello 35.-36. hafta atağı 🤗 Bebesi uyumayan, kolik olan annelere üzüldüm. 😒 Bu atak kaç gün, kaç hafta, kaç ay sürüyor? Biz bugüne kadar tüm atakları es geçtik, yabancısıyım🤦🏽♀️