Merhaba anneler. 20 aylık bir bebeğim var, 2 aydır kaka ve pişik sorunu yaşıyoruz. Ara ara düzeliyor fakat sonrasında pişik tekrar yeniliyor kendini. Canı acıdığı için kaka sorunu da başladı tuvaletini yapmaktan, temizletmekten çok korkuyor. Kabızlık ilaçları, kremler denemediğimiz yol kalmadı. Alerji olabilir mi acaba diyoruz böyle bir durumla alerji teşhisi konan bebeği olan var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim ? Bilgilerinize çok ihtiyacım var.