Benanin_Annesi Bebeğim 1 yaşında yumurtaya alerjisi var aşı için sağlık ocağına gittik kkk aşısını ancak hastahanelerde yapabilirler dediler alerjisi var die bende korkuyorum. Bu aşıyı yaptırmayanlar veya yaptıranlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba ???
SertapHilal Biz daha yaptırmadık ama hemşire bize de öyle dedi. Hastanede gözetim altında yapılması gerekiyomuş, bir reaksiyonla karşılaşma ihtimaline karşı