Kızlar merhaba , Happy Kids e geçtiğimden beri sütüm az diye post açıp duruyorum , sadece süt başlıklarını okuyorum… ne yazık ki 45 gündür normal hayatıma dönemiyorum bu konu yüzünden .
bebeğim doğduğunda memeyi kavrayışı çok iyiydi ve emmeye çok istekliydi , bazen artık memeyi bıraksa diye düşünürdüm ta ki 17 günlükken kilosuna bakıldığında hala doğum kilosuna ulaşamadığını görene kadar… Doktor sütün yetersiz nasıl sarılık etmemişsin anlamadım dedikten sonra çok üzüldüm .
Eşimin ve ailemin sanki doymuyor mama mı versek cümlesine bu defa karşı koyamayıp teslim oldum…
bu arada düzenli sağım yapıyorum , solgar brewest yeast tablet kullandım , e bebekteki içeçek ve çayların hepsini denedim . Tanesi 17 lira olan bir süt arttırıcı içeçek vardı onu denedim . Gelsin dut hoşafı gitsin rezene çayları , litre litre sular , yeşillikler , tahin , helva denemediğim ne kaldı bilemiyorum
Bebeğim mamayı severek içiyordu ama memeye gelince süt az geldiği için çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştı . O ağladıkça ben ağlıyordum .
burada uğut tatlısı diye bir şey önermişler , artık hiç umudum kalmadıysa da bir de onu deneyeyim dedim trendyoldan toprak doğal uğut tatlısı satın aldım . İlk gün bu da bir işe yaramadı dedim ama sanki yedikçe sütüm artmaya başladı , bebeğim memede süt yok diye ağlamamaya başladı . Ben de 2.ye gramajı yüksek diye Migros’ta satılan uğut tatlısını aldım , evime yakın macro center markette vardı ordan aldım.
(her iki marka da eymen doğal ürünler tarafından üretilmiş , hiçbir farkı yok bunu göz önüne alarak satın alabilirsiniz )
bu tatlı gerçekten sütümü arttırdı , önceden süt sağdığımda sabah 60 cc gün içinde 15-20 nadiren de 30 cc sütüm olurdu .
şimdi sabah 90 cc , gün içinde birden çok 60-70 cc süt sağabiliyorum. Sütü olan annelere bu komik gelebilir ama sütü gerçekten olmayan için koca bir kova süt gibi 😅🙈
Benim gibi çaresiz kalmışlar bir de bunu deneyebilir , herkeste farklı etki eder ama artık bebeğim meme emerken çığlık çığlığa ağlamıyor mamayı da eskiye göre nerdeyse yarıya indirdik inşallah bitireceğiz 💕