2 buçuk aylık bebeğime bu zamana kadar mama önlüklerini hiç takmamıştım. Arkası çıtçıtlı üçgen şeklinde. Fular mama önlüğü diye geçiyor. Yeni kullanmaya başladım. Besledikten sonra üzerinde kalıyor. Uyuyakalıyor. Çıtçıtını açsam uyanacak. Açmasam boğulur diye korkuyorum. Uyurken kullanan var mı? Boğazını sıkması tehlikesi var mı acaba?