Oğlum 15 ay 6 günlük kilosu 11.kilo boy 82 çok ama cok iştahsız doktara gittim kan değeri düşük cıktı b12 eksiklik cıktı ilac kullaniyorum b12 cam tüp icinde 3 gun arayla meyve suyuyla iciriyorum surup var demir ilaci bitmek üzere ama hic bisey yemiyor 1 dilim peynir.yemez meyve sebze süt yok artık ne yapcam bilmiyorum yardim edin nasıl toparlar oğlum neler yapim pişirim sizin bebekler nasıl