Esma98 işlem kısa suruyor evet ben bebegimle birlikte girdim eğer almiyoruz deselerdi araya tanidik sokucaktik yine almasaydi il ve ilçe hastanelere gidip orda yaptiricaktım bebegimi tek kesinlikle birakmayi dusunmedm bu benm huyum eşime bile tek birakmadım hiç cunku susturmasini beceremezler diye gözün arkada kalicaksa il ve ilçe hastanelere de bi sor derim ben daha yeni yaptirdim 3hafta olmadı beni aldilar ameliyathane ye