Esma98 kısa sürse de beklerken uzunmuş gibi geliyor bize ne yazıkki. Sakin kalın, bende bebeğimden daha çok ağlamış olabilirim mesela ama gördüm ki canı fazla yanmamış. Sünneti doğru yapılsın yanlışlık olmasın bebişlerin de canı yanmasın da süresi aslına bakarsak bize kısa gelmeyecek önemli olan o 🌼