Merhabalar 1 yaşında kızım var 8 aylıkken çalışmaya başladım. Anneci kızım yokluğumu anlayınca başlıyor anne diye ağlamaya annem bakıyor 1 2 ay bizde baktı arada artık kendi evinde bakmak istiyor evimiz yakın dün sabah bebeğim bırakırken uyandı onu bırakıp gittiğim görünce çok ağladı 😭 1 saat kadar ağlamış anne diye uyanincada sayiklamis bayağı. Birde dün ateş çıkmış ve burun akıntısı var Di çok hafif. Sizce Bi atak dönemi mi yoksa dış mi. 8 dışımız var hiç atesimiz olmadı ama. Bugün işten sonra doktora götüreceğim. Bebekleriniz yokluğunuzda nasıl davranıyor..