Kızlar bebeğim 8 aylık oldu ama el gıdaya geçtiğimizden beri asla hiçbirşey yemiyor ama azda değil zorla bile 1 kaşık yediremiyorum ne meyve ne sebze yoğurt arada biryerde yarım çay bardağı anca oda herzaman değil yani hafta geçiyor ki anne sütü harici hiçbirşey yememiş çok kilolu bebekte değil sadece anne sütü yetiyor mu anlayamıyorum normalde bu Zamana kadar hergün iki kere kakasını yapıyordu geçen 4 gün yapmadı 5. Gün yaptı şimdi 3 gün oldu hala yapmadı acaba doymuyormu yapmıyor diyorum sizlerin nasıl