nesekaan benim kızım da 3 ay 13 günlük aynı şekilde çok kusuyordu mamadan sonra. Yaklaşık 1 haftadır her beslenmeden sonra kaldırıp dik şekilde kucağımda tutuyorum, o sırada gazını da çıkarıyorum we kusmaları sona erdi. Sizde o şekilde deneyebilirsiniz.