Hepinize teşekkür ederim ben de öncesinde vermeme taraftariyim. Ama 2 aylık aşısında yarım saat önce ateş düşürücü vermemizi söylemişlerdi. Bende verdim. Ama saçma geldi bana daha sonra dank etti kafama. Huzursuz olursa veririm yada ateşi falan olursa veririm bende. Ama sanırım her bebekte aynı etkiyi göstermiyo aşılar. . .