Yaşadığımız yer soğuk evde kalorifer doğal gaz olmadığı için Kışı geçirmek için memlekete geldim bebeğimle biraz kendi ailem de biraz kayınvalidem de kalıyorum iki tarafında gönlü olsun diye ama gel gelelim bebeğim kayınvalidemlere gelince asla uyumuyo gece gündüz ağlıyo uykuda yatağı aynı yatak taşıyorum bir oraya bir buraya yatağı olmadan hayatta uyumaz ama kendi ailemlerde bebeğim uyuyo sadece mama için kalkıyo böyle bişey neden oluyordur günlerce uykusuz kalıyorum burda bende kendi aileme geçiyorum dayanamayıp uykusuzluğa ev seçer mi sizce bebek