Unicornnnn ne zaman uykusu gelirse uyut yapma bana da böyle dediler ama gece uykusuna geçerken hırçınlaşıyordu araştırdım 3 4 saatte bir uydurmamız gerekiyormuş 2 uyku şeklinde ayarlamıştım 9 da kalktı 1 de yatırıyordum 1 saat maksimum uyuyordu sonra 4 te yatırıyordum 5 te kalkıyordu 8 9 dedi mi gece uykusuna geçiyordu ve gece uykusu daha düzenli oldu