Birprensannesi12 14 günlügüz normalde günde bir kez veya iki kez kakasini aliyodum ilk sorum bu normal mi bu kadar az olmasi? ikincisi şuan kaka yapamiyor zeytinyagi ile karnini ovdum ama yok yapamiyor ne gibi önerileriniz var?
Ikrazumra19 Birprensannesi12 10 gunr kadar kaka yapmamasi normal eger mama veriyorsaniz mamanij icine 1 damla zeytin yagi ekleyin
hunilimomm Birprensannesi12 emen bebekte 10 güne kadar normal mama içiyorsa zeytinyağı koyabilirsiniz masajlar var onları yapabilirsin sende bol su tüket canım 🌸
Ikrazumra19 Birprensannesi12 2 cocugumada koydum 2 doktorumuz da bu sekilde tabsiye etmisti ise yariyor 1 damla yeterli
Akcabeytas Ne zamandır yapmıyor? Doktorumuz mama ile beslenen 4 gün anne sütüyle beslenen 10 gün yapmasa normal demişti. Birde mama aptamil falan kullanıyorsan o çok kabız yapıyormış bebekleri
Egeninannesii-123- Akcabeytas aptamil gerçekten çok kabiz yapıyo ben oğlumda yaşadım şuan bebelac kullanıyorum gayet memnunum ben 1 ay kabızlıktan sorun yaşadım yavrum cok zorlandı hastaneye git gel git gel cok zor Allah yardimciniz olsun kabizlik ceken bebeklerin
Birprensannesi12 Akcabeytas evet canim mama aptamil kullaniyorum 🤦♀️ tavsiye ettiginiz mama varmi kabiz yapmayan
Akcabeytas Birprensannesi12 biz evolvia nuripro plus kullanıyoruz bi o kabız yapmadı benim miniği hipp,aptamil,bebelac gold (geç dışkılama yaptırdı), sma hepsi kabız yapıyprdu