benim kızım 1.5 yaşında normalde önüne bir tabak makarna koyulunca kendisi doyana kadar yerdi ama işe başlayınca çocuğu kaynanama vermiştik kaynanamda orda hep peşinde tabakla gezermiş bu sebeple çocuğum şimdi kendi yemiyor ve az az ama sık sık yemeye alışmış. tek seferde bi tabağı bitiremiyor bi yandan oyun oynarken bi yandan illaki bi şeyler yemesi lazım çünkü kaynanam öyle alıştırmış. off düzeltebilir miyim sizce yeniden bu durumu?