Selam kızlar oğlum 2 ay 22 günlük, takvime göre 3. atağın içindeyiz. Doğduğundan beri emzik tutmayan oğlum 2-3 gündür deli gibi emzik emiyor ağzından düşünce kıyamet kopuyor geceleri. Dakikalarca emzik ağzında uykuya dalamıyor homurdanıyor, 9-10 gibi uyuyan çocuk gece 1 e kadar uyumuyor. Eller sürekli ağzında, tükürük salya olayımızda başladı yavaş yavaş. Sürekli kendisiyle konuşulmasını, ayakta gezdirilmek istiyor. Normalde böyle değildi gayet sakin bir bebekti atak dediğimiz şey tam olarak böyle mi oluyor yoksa başka birşeyden mi şüphelenmeliyim?