Selam annelet, kızım 6 aylık oldu. Son 1 aydır bu çocuğa bi şeyler oldu tanıyamıyorum bu bebim kızım mı diyorum hep. Geceleri hiç uyanmazdı ve emmek istemezdi şimdi yarım saatte bi saatte bi uyanıyor emmek istiyor. En kötüsü de yeni doğan bebek gibi ağlamaya başladı her şeye bağırıyor ortada hiç bi şey yokken gecenin bi körü ortalığı yıkıyor. Valla kafayı yemek üzereyim büyüdükçe daha sakinleşmesi, düzene girmesi gerekmiyor mu ya? Çıldırcam artık