Benim doktorum yapın çok ince hemen kullan korse dedi bende canım yandığı için ara ara taktım onun bile faydasını gördüm zamanla iniyor ama kızlar hemen değil takip moral bozmayin inmedi diye kızım üç aylık halen takıyorum korseyi gündüzleri yavaş yavaş eski haline dönüyor